Verslag herendag 1 februari 2023,

Vandaag hebben we lekker gespeeld maar iedereen had een extra tegenstander in die zin dat de stormachtige wind iedereen uitdaagde om tussen de vlagen door te spelen. Dat is weer iets anders als proberen de waterplassen en modderpoelen op de baan proberen te omzeilen zoals dat de laatste weken het geval was.

Er waren vandaag niet zoveel deelnemers daarom zag de wedstrijdcommissie zich genoodzaakt om een zwaar middel in te zetten. Volgende week zullen er na afloop bitterballen zijn mede om meer deelnemers te lokken😜

Vandaag is Ad Verhoof erachter gekomen dat hij de bal op ongeveer 3 tot 5 meter van de vlag moet laten landen om vervolgens succesvol te kunnen putten.(resultaat 2 birdies). Ruud was vandaag weer een veel geraadpleegde helpdesk om te zorgen dat iedereen zijn resultaten in Nexxchange in kon vullen. Veel mensen hebben Ruud hoog zitten en er is zelfs iemand (zijn vrouw) die dacht dat Ruud persoonlijk de veroorzaker van de stroomstoring van dinsdag jl. was en of hij dit even op wilde lossen.

De uitslagen van de 3 competities

9-holes wedstrijd